Pénzkeresés online nem varázslat
6 lépés, hogy Niche weboldal tartalmadról beszéljenek
6 lépés, hogy Niche weboldal tartalmadról beszéljenek

6 lépés, hogy Niche weboldal tartalmadról beszéljenek

Nem számít, mennyire jó a tartalmad, ha a közönséged nem válaszol, ha nem érdekli, és nem foglalkozol az alapvető problémáikkal. Egy kis kutatás most megmenthet egy csomó frusztrációtól később. Hiába van egy profi niche weboldal, ha tökéletesen felépített blogbejegyzésed nem rezonál az olvasókkal. Nem hiába foglalkozunk a niche trendekkel. A piackutatás legnagyobb forrása nem található a táblázatokban vagy a kockás papíron, hanem maguk az emberek „szájából” hallhatod. Nem lehet egy sablonból előhúzni. Nem lehet másokat lemásolva megtalálni, hanem

van öt nagy platform, ahol megtalálhatod a Te réspiacodat

  • Az egyik a Google trendek, amibe már beleláttál a korábbi bejegyzésekben, de még fogunk eleget kutatni ebben a SEO eszközben
  • A második a BuzzSumo, Amivel elemezheted, hogy melyik a legjobb téma a versenytársaid körében
  • A harmadik pedig a Feedly. Itt lépést tarthatsz a számodra fontos témákkal, piaci résekkel. Minden egy helyen
  •  Amazon.com, ahol jelenleg “csak” negyvenöt millió termék található ?.   Ebbe mindjárt bele is ugrunk, de a korábbi felsoroltakról részletesen a tartalommarketing nagy témájában és folyamatosan tanulunk majd, aminek Niche oldalad modellje, weboldal építése, a SEO, Silók bevezetése, link építés.  Nem sorolom végig. Fogsz találkozni velük weboldalamon
  • Wealthy Affiliate -.Jaaxy Alphabet Soup. 100 000 örökzöld piaci rés van, amelyek “megérettek a szedéshez”. Jaaxy büszke arra, hogy ragyogó új módszerekkel fedezheted fel a legjobb piaci réseket (niche). A legújabb trendek ellenőrzésétől kezdve, a releváns, mégis különféle keresések felkutatásáig, másodpercek alatt új lehetőségeket kínál számodra a Jaaxy a “Betűleves” elnevezésű Alphabet Soup Platformja

Keresd meg Te is a legjövedelmezőbb niche kulcsszavakat és a legjövedelmezőbb Affiliate programokat.

Próbáld ki ingyen. Csak egy fiókot kell elkészítened, ami 1 perc

6 Egyszerű lépés, hogy Niche weboldal tartalmadról beszéljenek

Mielőtt elvarázsoljuk magunkat amazoniában, azért itt szeretnék egy nagyon fontos témáról picit beszélni, hiszen azon dolgozol éppen, hogy megalapozd a tartalmaidat. Ez komoly munkád lesz később is tartalomkészítőként.

Csak megjegyzem:  sajnos az embereknek nincs idejük tartalmakat létrehozni. De pénzt szeretnének keresni és szeretnék azt is, hogy az ő tartalmaikat olvassák, megosszák. Ezért, talán tenni kéne!

Mivel a Google rangsorolási algoritmusa úgy alakult, hogy egy kulcsszó fókuszból egy árnyaltabb és szemantikusabb megközelítésre mozdul el. A tartalmaknak is változnia kell. Ahhoz, hogy el is olvassák majd a tartalmainkat és megosszák, az-az beszéljenek is róla. Van pár kötelező lépés, hogy a 2021-re megjósolt 3 milliárd felhasználó egyike a Te tartalmadat is megossza, mert fontosnak találja.

6 lépést szeretnék felsorolni röviden, mert úgy is fogunk ezekről részletesen később beszélni, amikor eljön az ideje. Csak azért említem meg, hogy vedd komolyan a Niche és kulcsszó kutatást, hiszen ez lesz az alapja tartalmaidnak.

 

  1. lépés – Tudd meg, mit szeretne a célközönséged

A tartalmad megfelel-e a közönség igényeinek? Ez az a tartalom, amit a niche közönséged keres? Ez egy olyan téma, ami tényleg érdekel az embereket?

Nem számít, mennyire jó a tartalmad, a közönséged nem válaszol, ha nem érdekli, és nem foglalkozol az alapvető problémáikkal. Ezzel kezdtem a mai videómat! Nem hiába!

 

  1. lépés – Legyen eredeti a tartalmad

Beszéltem már erről. Miután beazonosítottad a réspiacodat, a közönségedet, olvasóidat, vásárlóidat, nevezheted bárhogyan.  A közönség által keresett tartalmat ne másold, ne utánozd, amit mindenki már megírt, az a tartalom már meg van osztva. Már nem tud adni értéket. Ha ugyanazt írod, mint mások, nem fogják megosztani. Másrészt, ha blogolsz, még elolvasni sem. Akkor semmi értelme csinálnod!

 

  1. lépés – Tiszta érték hozzáadása

Nem szeretik az emberek, ha semmit sem kapnak. És senki sem szereti, ha becsapják. Járj élen ebben és tiszta értékkel kommunikálj, amit a közönséged elvár. Ne rejtsd el azt a tartalom végén, mint utólag szeretnél az „orruk alá dörzsölni”. Vagy eladni. Ahelyett, hogy kifejezetten jeleznéd, hogy mit szeretnél, mert az emberek pont ezért fogják elolvasni, vagy nem (nyilván, akkor nem a célközönséged, azon még dolgoznod kell), de az értékes olvasók elvesztésével kockáztatod a jövődet.

 

  1. lépés – Ne csak megold a problémákat, hanem mondd el nekik, hogy miért is probléma a probléma

Beszéltünk már erről a piackutatásnál és más témában is, hogy a problémákra fókuszálj. De mi lenne, ha egy picit tovább lepnél ezen, és hagyd, hogy az olvasók megtudják tőled, hogy valójában a probléma nem probléma. Talán soha nem tekintették másképp a dolgokat, ez érthető is de lehet, hogy a szemléletüket megváltoztatja ez a megközelítés. Ha célzott a tartalmad a niche-hez, amit most kitartóan kutatunk majd mindjárt tovább, az emberek rohanni fognak, hogy segítsenek barátaiknak és követőinek és megosztják másokkal a megoldást arra a problémára, amivel ők is küzdenek. 2021-re 3 milliárd ember fogja használni a közösségi médiákat. Ugye nem kell taglalnom a fontosságát ennek! (annak függvényében, hogy egyre többen utáljuk a Facebook-ot 😀 )

 

  1. lépés – tartalom könnyen olvasható legyen

Függetlenül attól, hogy a tartalom mennyire releváns és hasznos, ha nem érdekes, és nehezen olvasható, az emberek nem maradnak a weboldaladon, hogy elolvassák. És ha nincsenek ott, hogy elolvassák, akkor nem lesznek ott, hogy megosszák. No comment!

 

6. lépés – a tartalom egyszerű megosztása

Ha túl  sok erőfeszítést igényel a tartalom megosztása, az olvasók nem fogják megtenni. Még annyit sem tesznek weboldalukon, hogy esélyt adjanak, hogy megtudják osztani. Még egy megosztási ikont sem rak ki a weboldalukra.

Mi lenne, ha megmondanád nekik, hogyan kell csinálni?

„? Kattints rá a megosztás gombra, ha tetszett a blog bejegyzésem”

 Világos, tömör és nyilvánvaló voltam! Ugye? ?

Ezt a 6 egyszerű lépést szem előtt tartva a legjobb helyzetben leszel niche weboldaladdal, mert olyan tartalmat hozol létre, amelyhez valóban csatlakoznak az olvasóid.

Na…irány Amazónia ?

Digitális marketing legfőbb alapja a tartalom!

A tartalommarketing fő vezérlője a Niche. A piaci rés megtalálása nem egy nagy kihívás, csak megfelelő eszközöket és időt kell szánnod rá. Ahhoz, hogy megtaláld az emberek problémait, amiről blogbejegyzést, videót, cikket, egyéb tartalmat készítesz meg kell „hallani” miről is beszélnek az adott lokációban, ahová felépíted az Affiliate Marketingedet, azon belül is az Amazon Affiliate Marketing stratégiádat. És akkor picit kukkantsd bele az Amazon.com oldalába

Hogyan készítsünk niche weboldal tartalmat Amazon.com Niche ötletekkel?

A niche-ötletek létrehozásának legjobb módja az Amazon.com használata és az Jaaxy a “Betűleves” elnevezésű Alphabet Soup Platformjának nagyszerű alkalmazása. Rengeteg olyan termék van, amelyet nagyon jól eladhatsz az Amazon-on, és képes leszel arra, hogy bármilyen számú piaci rést alkotó ötletet generálj a termékekben, amelyeket jól értékesíthetsz a weboldaladon.

Keressük meg a Google-ben, hogy kik az (amazon legjobb eladói )- Írjuk be a keresőbe, hogy „amazon best sellers

Láthatod felül, hogy itt több „lap” van. Az amazon többféleképpen szervezi a termékeket. Most nézzük meg először az első lapot, a legjobb eladók , az az a best seller linket.

Hogyan készítsünk niche weboldal tartalmat Amazon.com Niche ötletekkel?
Hogyan készítsünk niche weboldal tartalmat Amazon.com Niche ötletekkel?

 

Az Amazon a legjobb eladók listáját többféle módon szervezi. 

A bal oldalon látható egy részleges lista. Ezek nagyon széles (nagy piaci rés halmaz) kategóriák, és ezek bármelyikére kattintva mélyebben le tudsz ásni a kategóriába. Vessük is bele magunkat a „appliances” (készülékek) kategóriába.

A legelső termékünk jelen pillanatban a hűtőszekrény vízszűrője (Refrigerator Water Filter). Ez körülbelül 50 dollárért értékesítik, és több mint 1900 vásárlói véleménye van, és 4 csillagos minősítéssel rendelkezik.

 

Ha úgy döntesz, hogy egy terméket reklámozol, mindig legalább három dolgot kell megnézni

  • Hány véleményt kap, a csillagértéket és az árat
  • A termék elérte legalább az 50 véleményt
  • és 4 csillagos minősítést szerzett
  • és az ár legalább 50 dollár

Emlékszel a szabályokra?

Ha a termék nem rendelkezik legalább 50 értékeléssel, akkor ez azt jelenti, hogy még mindig új, vagy azt is jelentheti, hogy az emberek semmilyen okból nem vásárolják meg.

Ha a termék nem rendelkezik legalább 4 csillagos minősítéssel, akkor ez azt jelenti, hogy az emberek nem elégedettek vele  és a boldogtalan vásárlók visszaküldik termékeket, ami azt jelenti, hogy elveszítheted a jutalékokat, ha reklámozod őket a weboldaladon. (ez úgy működik, ha rajtad keresztül vásárolják meg a terméket akkor jóváírják neked a jutalékot. )

De van egy időintervallum, ha visszaküldik a terméket, akkor tőled is visszavonják a jutalékot. Ezért a kifizetés nem azonnal történik, hanem 1 hónap múlva. Pont ezért. Erről részletesen fogunk tárgyalni később. Ha a termék nem értékesíthető legalább 50 dollárért, a jutalékok nem lesznek jelentősek. Ennek ellenére kivételek mindig vannak. Ha van egy 20 dolláros termék, amely több száz pozitív véleményt tartalmaz, és legalább 4 csillagos, akkor érdemes lehet reklámozni majd weboldaladon. Ez a vízszűrő jelen esetben majdnem eléri az 50 dollárt, tehát ezt még nyugodtan értékesítheted, hiszem több, mint 50 vélemény van hozzá és ráadásul 4 csillagos!

Nem véletlenül van itt elől. Célunk most az, hogy niche ötleteket hozzunk létre, amin nem kell túlságosan aggódnunk, hiszen lesznek bőven bizonyos termékek. A vízszűrők vagy hűtőszekrény-vízszűrők potenciális rések lehetnek, amelyeket érdemes tovább vizsgálni.

Visszatérve a listához, láthatod, hogy rengeteg  niche ötletet hozhatsz létre

Vessél egy pillantást erre az” ital hűtőszekrényre” . Lehetne építeni rá egy piaci rést.

Vessünk egy pillantást újra a bal oldalon felsorolt ​​alkategóriákra. Az Best Sellers in Appliances (legjobb készülékek) oldalán. Ahogy korábban láttuk, bármelyikre kattintva mélyebbre mehetsz az alkategóriákban. Ezek mindegyike potenciális rést jelenthet a weboldaladon. Kattintsunk a  „wall ovens”, és lássuk, milyen eredményt kapunk.

Ha úgy döntesz, hogy a „fali sütők” termékeket a sajátodnak érzed és szenvedélyesen kedveled ezt a témát, mert pl. séf vagy, akkor elindulhatsz ez irányban. Tökéletes weboldalt építhetsz rá. Ez a termék a világ összes táján népszerű. Igaz, hogy nem 50 és 150 dollár közt van az értékük, de a hozzájuk tartozó niche-ben biztos, hogy találsz megfelelő kategóriákat és termékeket, melyekre érdemes weboldalt építeni és ezáltal ezeket a drágább termékeket is promótálni.

 

Ha úgy döntesz, hogy a „fali sütők” termékeket a sajátodnak érzed és szenvedélyesen kedveled ezt a témát, mert pl. séf vagy, akkor elindulhatsz ez irányban.

 

Következtetés:

Érdemes megnézned az Amazon Best Sellers oldalára visszatérve az egyes kategóriákat, mert több 100 termék található, és rengeteg termék közül választhatsz, amelyeket a Te weboldaladon reklámozhatsz. Érdemes rászánnod egy kis időt az Amazon legjobb eladási listáján. Nézd meg azokat a termékeket, amelyeket nagyon jól értékesíthetsz, nagyszerű niche-ötleteket hozhatsz létre. Segít neked megtalálni a piaci résedet! (niche)

A következő videóban az eBay-t és az Alibaba-t használjuk fel arra, hogy piaci rést találjunk ahhoz, hogyan készítsünk niche weboldal profitáló tartalmakat.

Az eBay és az Alibaba valóban nagy e-kereskedelmi webhely, és felhasználhatod ezeket arra, hogy niche-ötleteket hozz létre, ahogyan az Amazon-on is tetted. Nagyon kevés kivételtől eltekintve az eBay-en megtalálható bármi is az, amit Amazon-on is értékesítenek.

Niche kutatás és Piackutatás (Szerezz vevőket és célközönséget) YouTube listámban is megnézheted

#8. 4 rész. Niche kutatás profitáló weboldalhoz

 

Az Amazon teljes értékesítési adatainak a termék- és a piaci rések kutatása egy eszközzel!

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok), hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Kreatív Média-Marketing és IT Megoldások Szakértője

Ez is érdekes lehet számodra

A Wealthy Affiliate átverés?

A Wealthy Affiliate átverés?

Valószínű, hogy már hallottál sikertörténeteket arról, hogy az emberek pénzt keresnek online. Felmerül a kérdés, …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük