Valódi pénzkeresés otthonodból! Keress pénzt, miközben megtanulod, hogyan keress pénzt!
Digitális marketing segítségével adjon lendületet karrierjének
Digitális marketing segítségével adjon lendületet karrierjének

Digitális marketing segítségével adjon lendületet karrierjének

A digitális marketing alapjaival fogunk megismerkedni az elkövetkező cikkeimben, hogy ismerje meg a digitális marketing alapjait, és adjon lendületet vállalkozásának vagy karrierjének. Erősítse  partnermarketing (affiliate) tudását.

Tartalomjegyzék

Digitális marketing most

Affiliate niche blog kurzusaim már lassan 2 éve elindultak, de folyamatosan megújul és fejlődik a digitális marketing ezért..

az elkövetkező digitális marketing cikkeim valójában a digitális marketing legújabb trendjét mutatja majd be.
Sajátítsa el a digitális marketing alapjait amikor van egy kis ideje és új cikkeimben sorban megtekintheti majd azt a 30 modult, amit  elkészítek, tele gyakorlatias feladatokkal és a valódi világból szerzett példákkal, amelyek segítenek abban, hogy tudását a gyakorlatban is hasznosíthassa.

Már meglévő  5 nagy tréning – 40 kurzussal-245 ingyenes és prémium leckével jelen vagyok

a kurzus.affiliatenicheblog.hu oldalamon, de szeretném bővíteni és frissíteni a legegyszerűbb módon egy cikksorozattal affiliatenicheblog.hu weboldalon is.

Pénzt keresni sokféleképpen lehet. Nézzük is át miről is lesz szó a jövőben digitális marketing cikkeimben, hogyan fog tudni pénzt keresni Ön is a folyamatos cikkolvasás és tanulás segítségével?

Lehetőségek online térben

Egy olyan digitális világban élünk, ahol az emberek majdnem fele jelen van az interneten. A számtalan online fogyasztó miatt minden vállalkozásnak érdemes elgondolkodnia a digitális világ nyújtotta lehetőségeken. Ismerje meg blogbejegyzéseim által, hogy milyen lehetőségek állnak a rendelkezésére, és hogyan segíthetnek a weboldalak, a videók és a közösségi média a céljai elérésében.

  • Bevezetés a Digital Workshop szolgáltatásba
  • Az Ön digitális lehetősége

Az első lépés az internetes siker felé

A vállalkozásodat sokféleképpen lehet népszerűsíteni. Mielőtt azonban belekezd, érdemes megismerkednie a digitális csatornák működésével, az Önnek legmegfelelőbb megoldásokkal, illetve azzal, hogy a jól felépített marketingterv vagy stratégia hogyan képes elősegíteni céljai elérését, illetve az elért eredmények elemzését. Ezekkel már foglalkoztunk az affiliate marketing területén amikor megismerhetett és bemutatkoztam, hogy Én hogyan vágtam bele és egy picit másképp, de mégis csak az alap itt is a digitális marketing volt.

Építse ki online jelenlétét

Weboldalak, a helyi vállalkozások adatai, mobil app-ok, közösségi média – a vállalkozásokat számtalan módon meg lehet találni az interneten. Amennyiben a céljai eléréséhez a weboldal a legmegfelelőbb, érdemes megismerkednie a webhelyek alapvető működésével. Ennél még lényegesebb szempont, hogy ha megismerkedik a tervezésre és a használhatóságra vonatkozó bevált módszerekkel, olyan weboldalt tud majd készíteni, amely jól összefoglalja azt az információt, amit átakar adni vásárlóinak, miközben az ügyfelek is könnyedén megtalálhatják azt, amire szükségük van.

Online üzleti stratégia összeállítása

Ez a témakör amikor írni fogok róla, abban nyújt majd segítséget, hogy a lehető legjobb módon tudja összeállítani digitális üzleti stratégiáját – a célok meghatározásától kezdve a fejlődés nyomon követéséig. Hasonlóan, ahogyan azt az affiliate marketingben oktattam, ismerje meg, hogyan tud kiemelkedni versenytársai közül, és hogyan tud az ügyfélélmény minden egyes pontján kiváló benyomást tenni leendő  vagy már meglévő ügyfeleire. A sikeres Affiliate Marketing titka az emberekkel való együttműködés.

Keresőmarketing: kezdő lépések a keresésben

A keresők segítségével csupán egyetlen kattintással bárki megtalálhatja, amit keres. De pontosan hogyan működnek, és hogyan tudja növelni bennük a láthatóságát? Megtudhatja, hogy mi a különbség az organikus és a fizetett keresési eredmények között, és hogy miért olyan hatékony a keresőkben való hirdetés.

Váljon láthatóvá a keresés segítségével

Bár a keresőoptimalizálás (SEO) elég bonyolultnak tűnt képzéseimen, elsőre, a keresőmotorok működésének megismerése után magabiztosabban tudja majd alkalmazni ezt a technikát. Sajátítsa el a jól használható keresőoptimalizálási terv összeállításának, illetve a leghatékonyabb kulcsszavak meghatározásának a módját, és ismerje meg, hogy mely eszközökkel mérheti a fontos adatokat.

Használja ki a keresés előnyeit

Ha megfelelően optimalizálja a weboldalakat, több látogatóra tehet szert, akik ráadásul gyorsabban rátalálnak az Ön által kínált tartalomra. Ezt többféle módon elérheti, a leghatékonyabb módszerek alkalmazásával pedig időt és erőforrásokat takaríthat meg. Ebben a témakörben elsajátíthatja a metacímkék, a visszamutató linkek, a nemzetközi keresőoptimalizálás és más technikák használatának módját. Most próbálom egyszerűbben és a legújabb Google technikák alapján megmutatni, ahogyan azt már haladóknak is tettem a Kulcsszó kutatás-Google első helyre kerülés titka ingyenes tréningben.

 

 

Hívja fel magára a figyelmet keresési hirdetésekkel

A keresőmarketing (SEM) a szolgáltatások és termékek népszerűsítésének egész tárházát kínálja. Ha kifejezetten olyan felhasználókat céloz meg, akik érdeklődnek a webhelye iránt, az online hirdetéseken keresztül közvetlenül veheti fel a kapcsolatot a jövőbeli ügyfelekkel. Ismerje meg a keresőmarketinges aukciók működését, illetve hogy milyen elemek segíthetik hozzá az olyan hirdetések összeállításához, amelyekkel sikeresen kitűnik majd a tömegből. A fenti videóban erről is beszéltem már korábban.

Fokozza a keresési kampányok sikerét

A keresőmarketing (SEM) világa bővelkedik a lehetőségekben, de a kiaknázásukhoz először is a kutatási eszközök használatát, illetve a kulcsszavak kiválasztásának módját kell megismernie. Ezután lehetősége nyílik a keresési kampányok tökéletesítésére és optimalizálására, mellyel biztosíthatja, hogy ráfordításai a lehető legjobb eredményt hozzák.

Érje el, hogy a helybéliek felfigyeljenek Önre

Amennyiben rendelkezik hagyományos, fizikai üzlethelyiséggel, az ügyfelek eléréséhez ki kell használnia a helyi internetes marketingben rejlő lehetőségeket. Váljon láthatóvá a bolt közelében tartózkodó felhasználók számára – szerepeljen a helyi cégjegyzékben, használja ki a mobilmarketinget, illetve építse fel helyi keresési jelenlétét. Nagyon sokan a Facebook oldalakra alapoznak, ahol csak töredék célközönségre találhat de Őket is csak fizetéses hirdetésekkel tudja megcélozni, hiszen nem mindenkinek jelennek meg céges Facebook oldalainak bejegyzései. Ez a lájkvadászat már biztos teljesen kikészítette Önt. Ne szenvedjen! Kezdj el olvasni és tanulni a megjelenő cikkeimből. Strukturált felépítéssel könnyen áttekintheted majd az összes blogbejegyzésemet erről a témáról is. Természetesen fontos a közösségi média, de ne úgy használja, ahogyan eddig Tette.

Segítsen a közelben lévőknek megtalálni Önt az interneten

A keresőmotoroknak, a helyi cégjegyzékeknek és a közösségi hálózatoknak köszönhetően a boltok közelében tartózkodó ügyfeleket viszonylag könnyen elérheti. A helyi hirdetések, a mobilmarketing és más eszközök révén páratlan lehetősége nyílik új ügyfelek elérésére. Elképzelni sem tudod, hogy milyen egyszerű lépésekkel elérhetővé válsz az interneten.

Hívja fel magára a figyelmet a közösségi médiában

Nem tudod lekerülni. Mivel a közösségi médiában mindenki jelen van, az Ön vállalkozásának is ott a helye. Aknázza ki a népszerű közösségimédia-hálózatokban rejlő lehetőségeket – tudja meg, miért kell Önnek is jelen lennie, csatlakozzon a megfelelő közösségimédia-webhelyekhez, és fokozza jelenlétét a hálózatokon folytatott tevékenységgel. De ne lájkvadász, erőszakos módszerekre alapozva!

Ismerkedjen meg alaposan a közösségi médiával

A jól összeállított közösségimédia-tervvel és -stratégiával sok időt és energiát takaríthat meg. Ismerje meg, mely közösségi tartalmak a leghatékonyabbak, hogyan válhatnak a közösségi hirdetések a stratégia lényeges részeivé, illetve hogyan tudja felmérni az eredményeket és ez alapján optimalizálni a jövőbeli közösségi tartalmakat. Erről készülő cikkeim rámutatnak majd a tényleges tudásra. Egyszerűen és könnyedén fog tudást kapni.

Fedezze fel a mobilkészülékek használatának előnyeit

Az útközben történő webes böngészés már a mindennapok részévé vált – ezért fontos, hogy a vállalkozások megfelelő mobiljelenlétet építsenek ki. Ismerje meg a mobilwebhelyek és a mobilalkalmazások közötti különbségeket, a mobilos keresőoptimalizálást, illetve hogy a mobilmarketing mely típusa segítheti leginkább a céljai elérésében. Tudom, hogy unalmas téma, de gondolj csak bele, hogy ezt az írást is sétálás közben olvasod 🙂 vagy éppen egy kávé szürcsölgetése közben. Ezért azt javaslom, hogy…

Használja ki a mobilkészülékek előnyeit

Egyre többen néznek videótartalmakat mobilon, érdemes tehát a mobiljelenlétet a hirdetési stratégia részévé tenni. Ismerje meg a rendelkezésre álló lehetőségeket és eszközöket, illetve a megfelelő kulcsszavak és hirdetésformátumok kiválasztásának módját – így sikeresen lebonyolíthatja első mobilmarketing-kampányát.

Kezdő lépések a tartalommarketing terén

A tartalommarketing nagyszerű eszköz a bizalom kiépítéséhez és a webhelyforgalom növeléséhez. Ebben a témakörben megismeri majd, hogyan tud az online közönségek számára megfelelő tartalmakat írni, a gyártást és a promóciót megszervezni, a tartalomnak megfelelő formátumot kiválasztani, illetve a tartalommarketing terén elért sikereit nyomon követni. Ez a valós munka igazán. Ez az, amit nem csinálnak azok, akik sikeresek akarnak lenni, de sajnos mindig van kifogásuk arra, hogy -nincs erre időm, -nem érek rá..meg amúgy is…blog cikkeket írni…ááá… Nem kötelező, de eltűnsz a tömegben másodpercek alatt. Tudtad, hogy a keresőkben az első 2 linkre kattintanak és ennyi. Ha Ön nincs ott ott, akkor ez “bukta”. A lustasága meghozza gyümölcsét. Ne féljen a tartalomírástól. Sőt…biztos vagyok benne, ha valamit szeret, arról bőven tud írni is. Tegye ezt. Nem olyan nehéz az. Majd meglátja, hogyan is kell ezt csinálni. Kezdj el tanulni most.

Kapcsolódás e-mailen keresztül

Az e-mailes marketing nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Ebből a témakörből megtudhatja, hogy mitől működnek hatékonyan az e-mailes marketingkampányok – a kapcsolatfelvételi adatlista összeállításától kezdve az egyedi megjelenésű e-mailek szerkesztéséig. Nekem sem a kedvencem, de működő stratégia már lassan 30 éve 🙂

Hirdessen más webhelyeken

A vizuális hirdetések és a keresőkön futtatott hirdetések kombinációjával lehetősége nyílik az online láthatóság maximalizálására. Ismerje meg a vizuális és a keresési hirdetések előnyeit, különbségeit, illetve a megfelelő közönség behatárolásának és megcélzásának módját, hogy megfelelően fel tudja építeni a hirdetési kampányokat. Tudom, Nekem könnyű, hiszen a kreatív média készítés a kisujjamban van. De ma már egyszerűbb, mint gondolnád.

Ismerje meg mélyrehatóan a display hirdetések használatát

Amennyiben azt szeretné, hogy a vizuális hirdetései sikeresek legyenek, először is meg kell ismernie, hogy a hirdetési hálózatok hogyan kötik össze a hirdetni kívánó vállalkozásokat az értékesítendő hirdetési hellyel rendelkező webhelyekkel. Ezután az újra célzás előnyeit kihasználva folyamatosan a köztudatban maradhat, és végig vezetheti a potenciális ügyfeleket az értékesítési folyamaton.

Hozza ki a legtöbbet a videók nyújtotta lehetőségekből

A videók az internet világának látványos és elterjedt elemei. Ha az ügyfelekkel e sokoldalú médiumon keresztül veszi fel a kapcsolatot, értékes hirdetési és tartalommarketing-lehetőségekhez juthat. Ismerje meg, hogyan tudja a videótartalmakat az online stratégiába integrálni, a költségkereten belül megtervezni és legyártani, illetve úgy népszerűsíteni, hogy a megfelelő közönségnek jelenjenek meg. Habár a TikTok már elég régóta létezik, azt egyelőre nem mondhatjuk, hogy marketing szempontból agyon lenne használva ez a közösségi média csatorna, bár egyre erősebbek a törekvések. Pedig sokan talán még nem is igazán ismerik. Ha még nem tudod, hogy miért lehet érdemes foglalkozni a TikTokkal is, mint közösségi média csatornával, akkor nem árt, ha tisztában vagy a WordStream 2022-es adatai szerint míg az Instagram organikus elérése 9,4 százalék a LinkedIné 5,3 százalék a Facebooké pedig 2,2 százalék addig a TikToké 118 százalék. Hupsz…haladjunk a korral…mi lesz még itt…éppen most olvastam, hogy a Facebook…ó bocsánat, már Meta néven ismerhetjük. Bevezeti a rövid videókat, ahogyan a TikTok. Vajon miért….hm….nem is tudom. Majd fogok írni eleget erről is.

Webanalitika

A webanalitika révén rengeteg információt tudhat meg az internetes felhasználókról. Ha pontosan megfogalmazza az üzleti céljait, az analitikai adatok segítségével finomíthatja és tovább fejlesztheti weboldalát, illetve könnyebben elérheti céljait.

Siker az analitika révén

Az analitikai eszközök rengeteg adatot biztosítanak, de nem mindig adnak egyszerű választ a kérdésekre. Merüljön el mélyebben a webanalitikában, és hamarosan képes lesz számszerűsíteni az organikus keresések analitikai összefüggéseit, átlátja majd a keresőmarketingre vonatkozó adatokat, illetve hatékonyan élhet a szegmentálási technikákkal is.

Hogyan lesz első a weboldalam a Google-ben? Jaaxy kulcsszó kutatás.

Statisztika készítése az adatokból

Aki utálja az adatokat most fog még kapaszkodni :). De a siker motiválja majd. Pénz beszél…. Ha megismeri a digitális adatok hasznos statisztikává történő átalakításának módját, elősegítheti az online kampányok sikerességét, illetve könnyebben elérheti a céljait. Ebben a témakörben megismerkedik majd az adatciklussal, a nyers adatok hasznos statisztikává való átalakításának módszerével, illetve azzal, hogy mely eszközök segítségével lehet a digitális adatokat hatékonyabban kezelni. Arról is szó lesz, hogy az információkat hogyan lehet úgy prezentálni a célközönség felé, hogy az a lehető legnagyobb hatással legyen rájuk.

Építse ki webáruházát

Lépjen be az e-kereskedelem világába, és ismerje meg a termékek hatékony online értékesítésének módját. Ez a bevezető témakör segít megtenni az első lépéseket – bemutatja az online boltok nulláról való létrehozásához szükséges eszközöket, és körüljár minden lényeges tudnivalót a fizetési módoktól kezdve a megrendelések kezeléséig.

Bővítse ki internetes értékesítéseit

Miután létrehozta az online boltot, fontos, hogy mindent megfelelően optimalizáljon – az ügyfeleknek a lehető legjobb felhasználói élményben kell részesülniük. Minden egyes kapcsolattartási pont fontos kommunikációs lehetőség Ön és az ügyfelei között – a bejelentkezéstől és böngészéstől kezdve a fizetésig és az értékesítési promóciók elküldéséig.

Terjeszkedjen a nemzetközi piacon

Az affiliate marketingben ez nagyon könnyű lehetőség. De egy saját termékkel, szolgáltatással már nem egysuerű, de nem lehetetlen. Készen áll a globális piac kihívásaira? Mielőtt termékeit vagy szolgáltatásait nemzetközi piacra dobja, érdemes megismernie az új piacokat, a fordítás és a lokalizálás közötti különbséget, illetve érdemes meggyőződnie arról is, hogy mindezek kezeléséhez megfelelő műszaki infrastruktúrával rendelkezik. Az alapos felkészülés után fontolja meg az országhatárokon átívelő hirdetés lehetőségét – így marketingüzenetei a megfelelő célközönséghez juthatnak el, bárhol is tartózkodjanak a tagjai.

Összegzés:

A jövő készségei itt lesz a blog cikkeimben és ott van már meglévő képzéseimben. Pörgesse fel karrierjét vagy vállalkozását a digitális készségeket fejlesztő, díjmentes, online tanfolyamaim segítségével. Semmi sem lehetetlen! Vágjon bele!
Fedezze fel a díjmentes oktatási tartalmakat, amelyeket arra terveztem, hogy az új digitális világban hasznos képességeket szerezzen. A digitális marketing ismereteinek fejlesztése segíthet abban, hogy állást találjon, előléptessék, vagy teljesen új karriert kezdjen. Ismerje meg az Affiliate Niche Blogom világát , és fedezze fel, hogy miként hozhatja ki a legtöbbet az online lehetőségekből. Ez a bevezető cikkem áttekintést nyújtott arról, hogy mit tanulhat meg és kiemeli a digitális készségek elsajátításának és tökéletesítésének néhány előnyét. Folytasd itt a digitális marketing cikkem további folytatását: Hogyan készítsem el weboldalamat, hogy online is jelen legyek?

Nagy Péter Digitális Marketing szakértő
Nagy Péter Digitális Marketing szakértő
Valódi pénzkeresés otthonodból! Keress pénzt, miközben megtanulod, hogyan keress pénzt!

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok), hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Kreatív Média-Marketing és IT Megoldások Szakértője

Ez is érdekes lehet számodra

Legjobb domain név vásárlása pár kattintással egy helyen

Legjobb domain név vásárlása pár kattintással egy helyen

Legjobb domain név vásárlása pár kattintással egy helyen- Azonnal elérheted és megvásárolhatod a .com, .net, …

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.