Pénzkeresés online nem varázslat
Hogyan készítsünk profitáló weboldalt tökéletes kulcsszóra
Hogyan készítsünk profitáló weboldalt tökéletes kulcsszóra

Hogyan készítsünk profitáló weboldalt tökéletes kulcsszóra

Ez talán a legjelentősebb része az amazon affiliate weboldalak készítésének folyamatának. A  tökéletes kulcsszó fontossága. Ha kulcsszavakat kutatsz, akkor szinte minden piaci réssel lehet pénzt keresni, amely az Amazon-on megtalálsz.

Ha a kulcsszó kutatást nem a helyes úton végzed

akkor lehet, hogy amit valódi, kemény munkával weboldalt készítettél, amely havonta pénzt termel, mint az óramű – még akkor sem garantált a siker, ha a folyamat többi részét tökéletesen csinálod.

Lehet, hogy a világ legjobb weboldalát tervezted meg (mert a WordPress -t, akár már 8 másodperc alatt feltelepíted websablonnal együtt a Wealthy Affiliate platformján keresztül úgy, hogy nem kell webmesternek lenned), nagyon jól megírt tartalmak és vonzó képek, videók virítanak csodás weboldaladon…

még weboldal látogatóid is vannak bőven, de ha rossz kulcsszó kifejezést célcol meg, a weboldaladdal nem fogsz pénzt keresni 🙁

A weboldaladdal nem fogsz pénzt keresni, ha rossz kulcsszóra optimalizálsz!

Keresd meg Te is a legjobb kulcsszót itt:

Ingyenes, csak egy fiókot kell létrehoznod. Próbáld ki!

Korábbi bejegyzéseimben említettem a niche kutatás buktatóit is, már ott is tévútra kerülhetsz, ezért kérlek olvasd el a niche kutatás cikk sorozatot, mielőtt komolyabb kulcsszó kutatásba kezdenél.

Ez a valóság, még akkor is, ha egy weboldal nagyon jó forgalmat kap

, ha a kulcsszó kutatás hibás, az az a kulcsszó kifejezés nem tökéletes, a weboldal készítése során elvégzett minden verejtékes projekt elvesztegetett idő és munka.

Másrészről, a weboldalad esetleg nem rendelkezik a legjobb kinézettel, és a tartalom sem a legjobb, de ha a megfelelő kulcsszavakat célzod meg, akkor a weboldalad minden hónapban pénzt fog termelni.

Ez nem jelenti azt, hogy a weboldalad kinézete, márkája, nem fontos, vagy nem kell magas minőségű, egyedi tartalmat készítened, de elengedhetetlen, hogy egy jól megtervezett website készüljön el, amely sok jó minőségű tartalommal rendelkezik. Pont ezért hívom fel a figyelmedet, hogy a kulcsszó kutatás nagyon- nagyon fontos.

A YouTube videó csatornámon részletesen beszélek a tökéltess kulcsszó kifejezésekről, az-az az online vásárlási folyamat helyes kulcsszavairól

A kulcsszó kutatás létrehozhat vagy szétrombolhat egy weboldalt.

Semmi más nem fontosabb, mint a kulcsszó kutatás. Még a niche kutatástól, webtervezéstől, a link építéstől, a weboldalad kialakításától is fontosabb.  A kulcsszavak, amelyeket a weboldalon célzottan alkalmazni fogsz, döntően meghatározzák, hogy a weboldalad jövedelmező lesz vagy nem.

Ezért ebben a cikksorozatomban megkapsz mindent, amit tudnod kell a kulcsszó kutatásról.

Az online vásárlási folyamat

Bárki, aki valamit online vásárol, egy folyamaton megy keresztül. Ezért fogok erről is beszélni, habár tudom, hogy vásároltál már online webshopból. De szeretném egy picit más szemszögből megvilágítani, hiszen később Te leszel az, aki értékesíteni fog azoknak embereknek, akik rád találnak a keresőkben.

  • Első  Tudatosság: Ez az, amikor tudatában van a vásárló egy szükségletnek vagy egy kívánságnak. Rájön, hogy a jelenleg nem teljesül a saját elképzelése. Ezért megoldást keres a problémájára.
  • Második  Kutatás / megfontolás: Megkezdődik a megoldás keresése. A személy elkezd keresni online, weboldalakat olvas, videókat néz. Próbálja megtudni, hogy mi az a termék vagy akár szolgáltatás, ami megoldhatja a problémáját.
  • Harmadik  Az alternatívák értékelése: Ebben a szakaszban több olyan márkát keresnek, amelyek szolgáltatásokat vagy termékeket kínálnak. Többé-kevésbé (de inkább kevésbé) tudják, hogy milyen tulajdonságokat keresnek, és igyekeznek a legjobb vásárlási döntést meghozni az összes alternatíva összehasonlításával.
  • Negyedik  Vásárlás: megvásárolják a terméket vagy szolgáltatást.
  • Ötödik  A vásárlás után: A folyamat nem ér véget a vásárlással. Az ügyfél még mindig nem tudja biztosan, hogy helyes döntést hozott. Ha valamilyen oknál fogva úgy véli, hogy tévedett a termék megvásárlással kapcsolatban, egyszerűen visszaküldheti a terméket. A vezető nagy cégek sok időt és erőfeszítést tesznek azért, hogy minél kevesebb legyen a pénz visszafizetési arány. Pont azért, hogy a következő folyamatban elnyerjék a bizalmat.

Tehát van még egy

  • hatodik folyamat: akik korábban egy márkát vásároltak, és nagyon elégedettek azzal, amit vásároltak, akkor hűséggel jutalmazzák meg azt a márkát és később is ragaszkodni fog az adott termék márkájához. Ez a márka lojalitás. Nagyon boldogok ezek az ügyfelek.

Ezekben a szakaszokban alkalmazott kulcsszó kifejezések nagyon különbözőek és egymástól elkülönülnek

Elmondom neked, hogy az ötödik szakaszban milyen kulcsszavakat lehet használni például a “síkképernyős televíziók” egyszerű kulcsszó kifejezésre.

Olyan kulcsszó kifejezésre keres, aki még nem tudja, hogy mit akar vásárolni

Tudatosság szakaszban (első szakasz): TV, síkképernyős TV, plazma TV, LCD TV, síkképernyős TV, nagy síkképernyős TV kulcsszó kifejezéseket használnak. És, hogy releváns legyek weboldalammal 🙂 itt vannak a tudatos kulcsszó kifejezések az én piaci résemre: marketing, üzlet, értékesítés, eladás, webshop

 

Valaki, aki ezeket a kifejezéseket beírja a keresőbe, akkor több információt szeretne. Még nem tudja, hogy pontosan mit akar vásárolni, de ebben a szakaszban csak arra törekszik, hogy jobban megismerje azt a terméket, amit szeretne.

Második szakaszban, a kutatási részben már  32 síkképernyős TV, 32 hüvelykes síkképernyős TV, 19 hüvelykes síkképernyős TV, 42 hüvelykes tv, 50 hüvelykes síkképernyős TV és így tovább. nézzük meg az én piaci résemmel: online marketing, hálózati marketing, Affiliate marketing, Twitter marketing, tartalom marketing

Ebben a szakaszban már jobban megérti, hogy mit szeretne, de még mindig “homályos”, amit szeretne. Ezért több információt keres, amely segíthet neki megismerni, hogy pontosan mit kell vásárolnia, hogy nehogy csalódjon.

olyan kulcsszóra keres, amikor már tudja, hogy mit akar, de még információkat keres

Harmadik szakaszban, az alternatívák értékelése: Itt már „ a legjobb síkképernyős tv”, síkképernyős tv-értékelések, legjobb síkképernyős televíziós márkák, a legjobb ár értékű kis síkképernyős TV, legolcsóbb 32 hüvelykes tv, 32 lcd tv akció, eladó 32 síkképernyős TV és így tovább. És nézzük az én piaci résemre: legjobb online marketing képzés, legjobb affiliate marketing cégek, hogyan tudom eladni termékeimet az Interneten, legjobb weboldal készítő platform, hogyan kereshetek pénzt online, hogyan értékesíthetem szolgáltatásaimat, legjobb  weboldal készítő….és így tovább

Most már tudja, hogy milyen televíziót akar, de konkrét információkat szeretne néhány konkrét jellemzőről, ami őt érdekli, és nyitott lesz bizonyos tanácsokra, tippekre, hogy melyik márkát is vegye meg.

Olyan kulcsszó kifejezésre keres, amikor már vásárolni akar

Negyedik szakasz a vásárlás: 32 hüvelykes tv-készülék megvásárlása, 32 hüvelykes lcd tv-készülék megvásárlása, modellszámok (TCL 48FS3750 Roku, Sony KDL32R300C, Samsung UN48J5000). Most már teljesen kész a vásárlásra. Lássuk az én piaci résemre: weboldal készítés gyorsan, legjobb weboldal készítő program ára, legjobb pénzkeresési lehetőség online, hogyan kereshetek pénzt gyorsan, wealthy affiliate magyarul, wealthy affiliate képzés magyarul, niche weboldal készítés ingyen és így tovább…

Megoldást keres problémájára és olyan kifejezéseket keres

Ötödik szakasz a vásárlás utáni vásárlás 🙂: led tv javítás, plazma tv javítás, tv szerelő, tv javítás San Diego-ban, tv képernyő csere, HD TV, Full HD TV, TV okosítás és az én piaci résemre: melyik piaci rést válasszam, melyik a legjövedelmezőbb niche, wealthy affiliate kulcsszó kutató eszköz oktatása, Amazon associate program képzés, kulcsszó kutatás a wealthy affiliate platformmal, keresőoptimalizálás a wealthy affiliate programmal  és így tovább…

Ezek az emberek már megvásároltak egy TV-t, vagy azt az eszköz, szolgáltatást amire szükségük van és most keresik a megoldást a felmerülő problémákra.

És itt jön képbe a hűség.

Hatodik szakasz a márka lojalitás: 50 hüvelykes Panasonic tv, Panasonic 3d led tv, Apple TV, Apple Tv vásárlás, a legjobb samsung tv vásárlása, samsung led vásárlás, wealthy affiliate platform, Jaaxy, SiteDomains, SiteSpeed, SiteProtect, SiteHealth, SiteComments, SiteRubix

Ezek az emberek fejükbe vésték a vásárolni kívánt márkát. Lehet, hogy korábban megvásároltak egy terméket a cégtől, amely nagy hatással volt rájuk. Most már csak ezt a márkát szeretnék vásárolni, és nem mást. Ezek az emberek már kihagyhatják a korábbi felsorolt többi szakaszt.

Ha TV-t akarnak, megvásárolják a kedvenc márkájukat. Nem keresgélnek más márkákat.

Ugye milyen érdekes, így kívülről nézve egy vásárlót. Pont ugyan így vásárolsz Te is 🙂

Amazon Affiliate weboldalad bevétel függ ettől

Miért beszéltem ezekről a kulcsszó kifejezés szakaszokról?

Nagyon egyszerű!

Mivel a megcélzott kereső kulcsszó kifejezések közvetlenül befolyásolják, hogy mennyi bevételt generálhat az Amazon affiliate weboldalad.

Szerintem nem akarj pusztán “információs szolgáltató” lenni. Inkább azt szeretnéd, hogy egy közvetítő csatornává (Affiliate linken keresztül) válj az Amazon felé. Az emberek, akik készek vásárolni, meglátogathatják weboldaladat, és továbbíthatod őket az Amazon-ra. Ez az Amazon affiliate weboldalad egyetlen egy célja. egy követőkód segítségével Te kapod meg a jutalékodat, ha a Te weboldaladról érkezett az Amazon webshop kívánt termékéhez. Az csak hab a tortán, hogy mást is vásárolhat, így abból is kaphatsz jutalékot.

Nem akarj megcélozni olyan kulcsszót, mint például a “síkképernyős tv” az Amazon affiliate weboldaladon. Az ilyen kulcsszavakat beíró emberek tájékoztató tartalmat keresnek, és még nem állnak készen vásárolni.

Ha ilyen kulcsszavakat célzol meg és ehhez információs tartalmat hozol létre.  Nagyon csodás lesz a weboldalad és biztos lesz forgalmad (weboldal látogatód) A látogató szépen elolvassák az összes tartalmadat, majd elhagyják a weboldaladat és mennek vásárolni másik weboldalra, hiszen már Te jól „kiokosítottad” a vásárlót mások számára. A jutalékod nem lesz, mert nem tőled vásárol.

Gondolom, hogy nem akarod, hogy ne tőled vásároljanak

Ha az affiliate niche weboldaladdal pénzt is szeretnél keresni, akkor azt úgy kell megtervezned, hogy csak a megfelelő mennyiségű információt nyújtsd az emberek számára, hogy intelligens vásárlási döntést hozzanak, majd kattintson az affiliate linkedre és száguldjon az Amazon-ra vásárolni. Itt egy nagyszerű példa erre:

Ha Te is

  • szeretnél weboldalakat,
  • blogokat, niche weboldalakat készíteni
  • kereső optimalizálni, hogy rátaláljanak az információdra,

akkor itt egy nagyszerű képzés, eszközök egyben. Minden, ami az online vállalkozásodhoz kell.

  • ha szeretnéd értékesíteni szolgáltatásodat,
  • szeretnéd hálózatodat építeni egy profi weboldallal
  • szeretnéd saját termékeidet értékesíteni
  • szeretnéd mások termékeit értékesíteni jutalékért cserébe

Vagy csak szeretnél otthonodból pénzt keresni, akkor itt van minden eszköz egy helyen Neked. Próbáld ki INGYEN és Teszteld az eszközöket, képzést!

>>> Klikkel ide a további információhoz. Nem kell hozzá bankkártya. Teljesen ingyen kipróbálhatod a platformot<<<

Az-az harmadik és negyedik szakaszban lévő keresőkre kell célozni. Hiszen ezt a weboldat is azért olvasod, mert pénzt akarsz keresni valamilyen marketing stratégiával. 🙂 Információt kapsz, de itt két dolgot tesz a weboldal látogató. Vásárol, ez esetben ingyenesen kipróbálhatja vagy nem érdekli az a lehetőség, hogy pénzt keressen.

Ne akarj olyan kulcsszó keresőkre összpontosítani, akik az első és a második szakaszban vannak. A weboldalad legtöbb oldalának a harmadik és negyedik szakasz kulcsszavára kell összpontosítania.

Néhány oldal (blog bejegyzés) az első és második szakasz kulcsszavait is tartalmazhatja a weboldaladon, de ezeknek a kulcsszavaknak és az oldalaknak nem az a célja, hogy pénzt termeljen, hanem csak releváns információkat adjon, és a weboldalad ezzel hasznosabbá válik a célközönséged számára.

Következtetés:

Szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy az Amazon Affiliate niche weboldalad majdnem minden bevétele csak a harmadik és a negyedik szakaszból származó keyword phrase generálódik és persze „márka lojalitásból” , ha olyan weboldalakat készítesz, amelyek az ilyen kulcsszavakra irányulnak a weboldaladon. Fontos tudnod, hogy nem számíthatsz arra, hogy pénzt termeljen a weboldalad az első és a második szakasz kulcsszavaiból.

A következő bejegyzésemben olvashatod majd, hogy mi a vásárlói kulcsszó és mi a nem vásárlói kulcsszó.

Ez talán az egyetlen legfontosabb cikkem ebben a témában. Semmi más nem lehet fontosabb annál az amazon affiliate niche weboldal építésének folyamatában, mint az a kulcsfontosságú megkülönböztetés, hogy

Vevő és Nem Vevő kulcsszó kifejezések.

Jól figyelj, amit most mondok!

A nem tökéletes kulcsszó kifejezés nem fog neked pénzt termelni. Információs szolgáltató szeretnél lenni, vagy pénzt keresni weboldaladdal?

 

A vásárlói kulcsszavakat célzó weboldal, amely naponta 100 látogatót kap, sokkal több pénzt fog termelni neked, mint egy olyan weboldal, amely naponta 1000 vagy akár 10 000 látogatót kap, de nem a vevőkre irányul.

 

Szép napot kívánok Neked és sok-sok vásárlót (majd)!

Az Amazon teljes értékesítési adatainak a termék- és a piaci rések kutatása egy eszközzel!

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok), hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Kreatív Média-Marketing és IT Megoldások Szakértője

Ez is érdekes lehet számodra

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon?

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon?

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon niche weboldalad készítés projektedhez? A partemarketing, termékek értékesítése, szolgáltatásaid …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük