Pénzkeresés online nem varázslat
Hol értékesítheted termékeidet? - Piaci rés megtalálása
Hol értékesítheted termékeidet? - Piaci rés megtalálása

Hol értékesítheted termékeidet? – Piaci rés megtalálása

Aligha hívhatjuk ezt az üzleti modellt „könnyűnek”, de nem kell megijedni, ha kitartó vagy, akkor sikeres leszel. Beszéljünk erről egy kicsit, hogy hol értékesítheted termékeidet? Mielőtt a Niche (Piaci rés) kutatásba, általános kulcsszó kutatásba és kifejezetten az Amazon Partner Affiliate kulcsszó kutatásba fognánk, a következő nagyon nagy témakörben, ami az Affiliate marketing alapját képezi.

Hiszen mindezek a folyamatokhoz, befektetett munkára, kitartásodra és türelmedre lesz szükség,

hogy felfedezd a Niche-weboldalaid arany kulcsszavait. (az aranytojást tojó Tyúkot nem lehet csak úgy megtalálni). Szeretném itt megjegyezni: van egy munkafolyamat vagy végeredmény, amit tudnod kell. És ez az,

 hogy egyáltalán nem lesz semmilyen forgalmad weboldaladon, ha a rossz kulcsszavakra építesz!

Hiába a profi tartalom és majd a profi SEO, amire rengetek időt, munkát és pénzt fektetsz, ha az egész, rossz kulcsszavakra épül.

A piackutatást (előző bejegyzéseimben olvashatsz róla) is egyetemen oktatják és nem lehet 40 perc alatt elsajátítani. De az Affiliate marketingedhez, hogy pénzt keress az Interneten, elég információt kapsz, hogy elindulj a helyes úton.

Ugyan ezzel a hozzáállással Te is fel tudod építeni a saját online birodalmadat. Akár mit is értékesítesz és akármilyen üzlettel foglalkozol (akár még a nem közkedvelt MLM üzleti modellre is értve), ezt a tudásodat bármelyikhez felhasználhatod, ha szeretnéd, hogy rád találjanak az Interneten!

Akkor nézzük csak meg a piaci csatornákat – Hol értékesítheted termékeidet és szolgáltatásaidat, ha digitális marketingbe kezdtél?

(Zárójelben megjegyzem, hogy angol kulcsszavakkal demó-zom, hiszen a globális Affiliate üzleted sajnos magyar nyelvterületen egyelőre még nem kifinomult. És ez jellemző a kulcsszó kutatásra is sajnos.) De nem kell elkeseredni, hiszen, ha pénzt akarsz keresni, akkor picit lépj tovább a Magyar határtól ? és máris jóval több lehetőséged lesz.

Először nézzük meg, hogyan működik?

Lépjünk a Google kereső mezőjébe és írjuk be az eladni kívánt terméket. Tehát, mondjuk írjuk be ezt a kereső szót (az-az a kulcsszót, amire, ha valakik jól kutattak és SEO-ztak, akkor ezek az oldalak fognak megjelenni a Google első oldalán -SERP)  „colored hair wax”  majd nyomj egy Enter-t.

Az első, amit láthatunk fent, hogy vannak szponzorált hirdetések. Ezek a hirdetések a Google Adwords (hirdetési szavak) beállításától függően jelennek meg. Tehát, már tudjuk, ha szeretnénk rangsorolni a mi weboldalunkat, hogy az első oldalon jelenjenek meg ezekre a szavakra, meg kell adni ezeket a szavakat és erre optimalizálni a tartalmainkat. (kulcsszó kutatás és SEO témában megtanulod)

Tehát így kapjuk meg a legjobb keresési eredményeket. Ha lefelé görgetünk, akkor láthatunk Amazon és Ebay értékesítési csatornákat is. Szóval, most már 3 csatornánk van a piacon, amivel versenyelőnybe kerülhetünk, nyilván akkor, ha ezeken az oldalakon értékesítjük a termékünket.

Nézzük meg más szemszögből is

Ha nem ezeken az értékesítési csatornákon szeretnék értékesíteni (például saját weboldalunkon), akkor ezeket kell megelőzni a rangsorban. Itt már máris megérted, ha Te nem a saját termékedet értékesíted, hanem az Amazon vagy Ebay termékeit, hogy jutalékot kapj, akkor a saját partner cégeddel is versenyzel majd. Hogy ez jó, vagy nem jó, és, hogyan tudod őket is leelőzni, azt kulcsszó kutatás bejegyzésekben olvashatod.

Nézzük meg, kik a legjobbak a versenyben

A szemedet biztos, hogy kiszúrja, hogy weboldalakat megelőzve először Youtube videók vannak. Nézzük meg egy Youtube videó alatti weboldalt.

https://www.naturallycurly.com/curlreading/curl-products/moisturizers-vs-leave-in-conditioners

Láthatod, hogy egy webshopba érkezünk, ahol eladják ezt a terméket. Ezt nyilván ezt tudtad valószínű Te is. De, ha mélyebbre nézel, akkor láthatod, hogy nem rögtön a termék eladási oldalára kerültünk, hanem egy tökéletesen megírt (tartalomírás cikkekben többet megtudsz erről) és tökéletesen keresőoptimalizált (SEO-s cikkekben megtanulod) tartalomra (az adott kulcsszavakra, amit mi is beírtunk, amikor rákerestünk a termékre).

Van saját webshopja a weboldalnak, ahol hasonló termékeket lehet vásárolni, de van a tartalomban egy link, amire, ha rákattintunk, láss csodát, egy Amazon oldalra visz bennünket. 🙂

Mofajang Hair Color Wax

Naná, hogy megkapja majd a jutalékét, hiszen szánt időt a profi tartalom megírására, optimalizálására, kulcsszó kutatásra és, ha rajta keresztül megvásárolják a terméket, akkor érik be a munkája gyümölcse. A tartalom ott van. Ha rákeresnek erre a termékre, akkor, amikor alszik a weboldal tulajdonosa, akkor is pénzt keres úgy, hogy nem kell a saját webshopját menedzselni (nyilván alvás közben nem is tudná ?, mert a további folyamatokat már az Amazon végzi el helyette.

Ma már nem elég egy webshopot készíteni és leírást adni a termékhez és kész?

Azok a weboldalak mind rangsorolva lesznek, akik megoldást, összehasonlítást, értékes tartalmat ír az adott termékről.

Na de nézzük egy kicsit az „előadás” mögé, hogy mi is történik a színpadok mögött.

Másoljuk ki az URL linket, de elég a kezdőoldal. És menjünk a https://www.similarweb.com/ oldalra. Itt megtudjuk, hogy miért is rangsorolta a Google ezt a weboldalt az első helyre és azt is, hogy hol vannak az értékesítések.

Másoljuk be a weboldal linket és megkapjuk az összes információt. Tekerjük lejjebb és láthatod, hogy a legtöbb ember az Egyesül Államokból érkezik erre a weboldalra, de a trend már lefelé csökken. Habár a többi ország még eléggé le van maradva. (itt megjegyezném, hogy az Egyesült Királyságban és más országokban nincs nagy verseny, így lehet, hogy érdemesebb Anglia, Kanada vagy Német Amazon partnerként is csatlakozni majd.

Persze, ehhez az adott nyelven kell kommunikálni. Azért én maradnék az USA-ban, hiszen ott több a vásárlói közönség, attól függetlenül, hogy nagyobb versennyel állok szemben. Ezt mérlegelned kell.

Tudjuk már, hogy vásárlási hirdetésekkel simán a Google első oldalának tetejére kerülhetünk és azt is, hogy a célközönségem az Amerikai Egyesült Államokban van. De, ha lejjebb tekerünk, akkor láthatod, hogy a legnagyobb forgalmat a keresőkből kapja a weboldal. Tehát a kulcsszó kutatásra és a SEO-ra „gyúrtak rá” a weboldal tulajdonosai.

Ha lejjebb tekerünk, láthatjuk a legnépszerűbb hivatkozási helyeket (Top Referring Sites). Rengeteg információhoz juthatsz, hogy bármit is fizetnél ezért. Megláthatod, hogy miért is lett ez a weboldal az első oldalra rangsorolva.

Ha lejjebb tekerünk, akkor láthatjuk, hogy 75.17%  forgalom érkezik a keresésekből és az organikus keresés 5 legjobb kulcsszavainak köszönhetően van ott a megérdemelt rangsorban. És ami a legnagyszerűbb, még azokat a kulcsszavakat is megkapjuk, amivel elérte ezt.

Ha visszamegyünk a weboldalra, láthatjuk, hogy nagyszerű módja az értékesítésnek egy webshop, de csak akkor, ha kiváló tartalmak vannak és profin SEO-va és kulcsszó kutatást végezve. (erről részletes cikkek lesznek, hogyan is készíts ilyen weboldalt). Hiszen láthattad az előbb, milyen jól működik.

Egy picit ledöbbentem azon, hogy mi lenne, ha pici erőfeszítést tennének a szociális marketing területen, akkor még mennyi forgalmat generálnának (ha visszamegyünk és megnézzük az eredményeket, csak 5,85 %). Majdnem a Facebook a legrosszabb és mér nem is csodálkozom, hogy a Twitter az utolsó. De nyilván érthető a weboldal tulajdonos ezen gondolkodása, hiszen, ha a Google keresési forgalomból termelődött profit elég neki, akkor minek is fektessen több munkát a közösségi oldalakba.

Pedig, ha belegondolsz eddig mindenki azt hitte, hogy a Facebook a „király” Minek weboldal! Háááááát, nagyot tévedsz! Mi szakemberek nagyon jól tudjuk, hogy azok,

 akik nem készítenek egyedi, profi tartalmakat weboldalukon, azok lemaradnak a versenyben.

A Facebook egyre inkább hátrébb tolódik ebben az iparágban, amiért ő dönti el, hogy mit lássanak és mit nem a követőid. Dettó Twitter. Hiába a 628. 837 Facebook rajongó és hiába a Twitteren az 59,3 követő    Természetesen, egy jól megcélzott Facebook és Twitter hirdetéssel azért még több forgalmat generálhatna a weboldal tulajdonosa. a Pinterest-en viszont tarol, hiszen onnan érkeznek a legtöbben abból az 5,85 %-ból amit a közösségi média forgalmat generálja. 40.31%.

Szép példát láthattunk arra, hogy érdemes a digitális marketing részeként a tartalom marketingre összpontosítani,

mindamellett, hogy a közösségi médiát is alkalmazzuk, ha lehetséges és nem direktbe linkelni a terméket, hanem először a blog bejegyzésünkre irányítsuk a követőinket, amivel MEGOLDÁST adunk a problémájukra (emlékszel még a piackutatásra??? :D)

Nem beszélve arról, hogy akkor is dolgozik a weboldalunk, amikor alszunk!

Pláne, Mi Magyarok, ha az USA-ban van egy profi weboldalunk, profi tartalmakkal, amiről az Amazon felé irányítjuk a potenciális vásárlókat. Hiszen az időeltolódás miatt ott akkor vásárolnak, amikor mi éppen mélyen alszunk ?

Tehát megtudhattad, hogy

  • hol értékesítheted a termékeidet?
  • Milyen értékesítési csatornák vannak és működnek?
  • Megnézhettük, hogy milyen verseny van?

Hasonló utat követve, nem kell már feltalálnod a spanyolviaszt, csak versenyelőnyt kell szerezned. Ez egy nyerő koncepció. Csináld azt, ami működik!

Következtetés:

Tehát, keress rá a Google -ben a termékre. És rögtön kiderül, hogy hol értékesítheted termékeidet?  Nézd meg, hogy milyen értékesítési csatornák működnek. Ahogyan azt megmutattam ebben a pár percben az előbb. Csináld azt, ami működik. Vedd el Te is a saját szeletedet a tortából. Persze, ehhez tanulnod és meg kell dolgoznod.

Szerencsére nem mindenki végzi tökéletesen ezt a munkát, így mindig lesznek piaci rések, ahová Te is beférsz majd.

A következő bejegyzésemben már komolyabban belemegyünk a kutatásba és nem lesz már annyira idegen, hogy miért is van szükség Niche, kulcsszó és Amazon kulcsszavak kutatására?! Sok profitot kívánok.

Iratkozz fel csatornámra. Szerezz vevőket és célközönséget-Niche kutatás és Piackutatás NboM Média és Marketing Youtube videó sorozat

Piaci csatornák – Hol értékesíthetsz?

Az Amazon teljes értékesítési adatainak a termék- és a piaci rések kutatása egy eszközzel!

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok), hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Kreatív Média-Marketing és IT Megoldások Szakértője

Ez is érdekes lehet számodra

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon?

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon?

Hogyan kereshetsz nyereséges termékeket az Amazonon niche weboldalad készítés projektedhez? A partemarketing, termékek értékesítése, szolgáltatásaid …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük