Hogyan válasszuk ki a Niche-t, hogy profitáljon weboldalad? Ideális Niche kulcsszó kutatás – Google Adwords kulcsszótervező eszközzel
Niche kulcsszó kutatás - Google Adwords kulcsszótervező

Niche kulcsszó kutatás – Google Adwords kulcsszótervező

3 rész. Niche kutatás – Hogyan válasszuk ki a Niche-t, hogy profitáljon weboldalad? Ideális Niche kulcsszó kutatás – Google Adwords kulcsszótervező eszközzel. Mint láthatod a weboldalamon, nem csak digitális marketingben segítek a lelkes pénzkeresőknek, hanem a mai digitális világban elengedhetetlen az az informatikai tudás, amivel lépést tudsz tartani azért, hogy érvényesülni tudj vállalkozásoddal, blogoddal, szolgáltatásaiddal, termékeiddel.

Digitális eszközök nélkülözhetetlen az online világban

és legfőképpen a digitális marketingben. Hogy ne zavarodj meg és ne maradj le a legújabb digitális trendektől, pont ezért készült ez a weboldalam is, hogy segíteni tudjak azoknak, akik káosz nélkül szeretnének, rendszerben haladni és tanulni az Internet, informatika és a kütyük világában. Ha már egy embernek tudok segíteni a digitális világában, akkor megérte létrehozni ezt a weboldalt.

Ha már sikerült egy olyan weboldalt találnod, ami segít megtalálni a sok-sok valótlan, buta, néha-néha felbukkanó ostoba és néha gyalázatos információk közül azt a tartalmat, ami valódi értéket, valódi támogatást és valódi segítséget nyújt anélkül, hogy bármilyen lájk vadászatba és rajongói közösség gyűjtésbe kezdenék.

Ma már nem az fog tűnik, akinek a legtöbb szívecskéje, lájkja, követője van az Interneten,

hanem az, aki egy csoporton belüli csoportnak, SPECIÁLIS és EGYEDI segítséget nyújt és nem csak egy másolat a több millió bejegyzés közül. Ez is egy Niche. ?

Emlékszel, hogy mit ismertél meg korábbi bejegyzéseimben?

  • már meg van az az 5 szenvedélyes témád, amivel szeretnél foglalkozni online, vagy már offline is foglalkoztál vele.
  • megtanultad, hogy ha feltáró kutatásra összpontosítasz, az-az a potenciális problémák megoldására, máris egyre közelebb kerülsz a Te Niche-edhez, az-az a vásárlói közösségedhez.
  • már tudod, hogy milyen piaci csatornák léteznek, hol kell majd érvényesülnöd és jól az agyadba vésted, hogy kizárólag jó kulcsszavakra kell építened ahhoz, hogy forgalmad legyen!
  • már tudsz néhány szabályt, amit kőbe kell vésned
  • megóvtalak pár csapdától és tisztáztuk a tévhiteket. Picit itt „megpihentél”
  • elkezdtük a Niche kutatását a Google Trend segítségével

Folytatjuk is tovább a niche kulcsszó kutatás cikket, amivel profitálni fogsz a weboldaladon

Az előző bejegyzésemben a „változókról” beszéltünk, amelyek egy bizonyos szabálynak kell, hogy megfeleljenek, ha profitáló terméket szeretnél és elég nagy téma, trend legyen ahhoz, hogy 50-100 oldalas weboldalt támogasson. Nem szeretnél egy olyan kicsi niche-t megcélozni, mint például az olcsó golflabda, ami 10 dollár alatt vásárolható meg.

Másrészről azt is megtanultad, hogy a golflabdák ettől még nagyszerűek, ha weboldaladat erre építenéd, mert releváns termékek már egy olyan piaci rést nyújtanak számodra, ami profitot hoz.

Nézzük meg, hogyan kell használnod a Google Adwords kulcsszótervezőjét

 

Te megtervezheted, hogyan hozz létre ideális niche ötleteket, ami támogatja majd a 100 oldalas affiliate weboldaladat.

A Google Adwords kulcsszótervező eléréséhez be kell lépned a Google fiókodba (ha még nincs fiókod, akkor regisztrálnod kell) és állíts be a kereséseket angol nyelvre és a régiót állítsd át az Egyesült Államokra, majd keress rá a „google adwords keyword planner” kulcsszóra. Lentebbi képen láthatod, hogyan.

 

Google adwords keyword planner-keresése, de itt a erre a képre vagy linkre is kattinthatsz

 

Ide kattintva eléred a Google kulcsszótervező eszközét

 

 

kulcsszótervező eszköz kiválasztása
kulcsszótervező eszköz kiválasztása

 

Lépj tovább a második lapra a nyilacskára kattintva, hogy megjelenjen az “ELVETÉS” gomb

 

Ne feledd, hogy itt lehet a Google hirdetéseket is feladni, amivel a Google kereső első oldalán találkoztál a piaci csatornákról szóló bejegyzésemben. Valószínű, hogy kérni fogja, hogy indíts egy hirdetés feladást. Ezzel nem kell törődni most. Majd későbbi videóban erről is tanulhatsz. Most „elvetés” gombbal hagyd ki ezt a lépést. (lapozz tovább és akkor jelenik meg ez a gomb)

új kulcsszavak keresése gombot, majd adjuk meg magát a kulcsszót: pl.  „golf balls” és klikk a „találatok lekérése” gombra.
új kulcsszavak keresése gombot, majd adjuk meg magát a kulcsszót: pl.  „golf balls” és klikk a „találatok lekérése” gombra.

 

Válaszd ki az eszközök menüben a kulcsszótervezőt és az új kulcsszavak keresése gombot, majd adjuk meg magát a kulcsszót: pl.  „golf balls” és klikk a „találatok lekérése” gombra.

Fontos, hogy a Területek: Egyesült Államok, Nyelv angol legyen!

Fontos, hogy a Területek: Egyesült Államok
Nyelv angol legyen!

 

Klikk a „kulcsszó ötletek” menüre. Itt megnézhetjük, hogy feltudjuk-e építeni a weboldalunkat, ha erre a kulcssóra alapozunk. Nézd meg, ha lefelé görgetsz, hogy milyen kifejezéseket sorol fel neked, amire keresnek az emberek.

kulcsszóötletek-golf balls kulcsszóra

 

Minket nem érdekelnek azok az átlagos havi keresések/hó, amely túl sok! Maga „golf balls” kereső szóra jelenleg 40.500 -an keresnek havonta. Döbbenetesen sok. Majd megnézzük később, mert még most nem látod a pontos eredményt, csak annyit, hogy 10 E–100 E, előre megnéztem neked a pontos eredményt.

A Google kulcsszótervező nem egy kulcsszó kutató eszköz. Pontos eredményt nem ad, csak is az Adwords hirdetési kampányodhoz ad eredményeket, persze ettől még niche-és kulcsszó kutatásra is használjuk azért. Nem dobjuk azért a kukába ezt az eszközt!

Ahhoz, hogy megfeleljünk az 50-100 oldalas szabálynak (a szabályokat a Niche kutatás profin [melyik termékkel profitálsz a legtöbbet?] cikkemben olvashatsz,

legalább 50  kifejezést, vagy alcímet kell találnunk. Ezeknek a különálló kifejezéseknek mindegyikének szorosan kapcsolódnia kell az általunk keresett főmondathoz. Ezekkel a külön kifejezésekkel egy weboldalunk fog fókuszálni a kulcsszavára. Az-az ezek a kifejezések lesznek a SEO (kereső optimalizálás) kulcsszavak, amikor írjuk a blogbejegyzésünket.

Tehát, ha kiakarsz tűnni a tömegből,

a kívülről érkező emberek, akik ezekre a kifejezésekre keresnek rá a Google-ben, ezeket a kifejezéseket fogják olvasni, látni a weboldaladon. És ez az 50 kifejezés nagyon-nagyon szorosan kapcsolódik egymáshoz.

Úgy gondolom, hogy ebből a listából, amit itt látunk számos itt szereplő kifejezés vagy mondat EGYETLEN FÓKUSZ KULCSSZAVADDÁ válhat!

Láthatod, hogy 931 kifejezés (legalább is jelent pillanatban ennyi), ami mind tartalmazza gyakorlatilag a fő témát, az-az a „golf balls” szót, amelyek nagyon szorosan kapcsolódnak hozzá.

Ennyi a kifejezésekkel nyilván könnyen lehet 50-100 oldalas Affilate niche weboldalt építeni, mert annyira nagyon szorosan összefüggenek a kifejezések ezen a listán, hogy kiváló témát (topic) lehet építeni.

Ha a Te témád, amit leírtál anno és beírtad ide és a te témádra is ennyi kifejezés található, akkor már jó útin haladsz, hiszen kértem anno, hogy olyan témát írj össze magadnak, amivel szenvedélyesen is foglalkoznál.

 

Ha a Te témádra nincs ennyi kifejezés, legalább 50, akkor nem érdemes vele foglalkozni a digitális marketing Affiliate vagy tartalom marketing területen, hiszen nem keresnek rá az emberek.

 

Ha nincs keresés, akkor forgalmad sem lesz. Ezáltal bevételed sem. (azért itt halkan megjegyezném, hogy kezdő bloggerként nem is szabad, csak alacsony, vagy nulla keresési eredményű kulcsszavakra építened. Lentebb beszélek erről majd)

Kíváncsiságból most nézzük meg, hogy mit találunk az „cheap Golf balls under $10” kereső szóra?!

Itt láthatod, hogy nem igazán kapcsolódnak az eredeti „cheap Golf balls under $10” kifejezéshez. Egyikben sem látok olyan szavakat, hogy „under $10” És ami a legfeltűnőbb a kutya sem keres rá ?. Ja, bocsánat…max 10-en havonta ?. Tehát valójában az alábbi felsorolásban, ami 650 kifejezés, nem kapcsolódik az olcsó golflabdához, az-az nem tudsz építeni egy weboldalt ezen a területen!

Egyszerűen nincs elég verseny erre a kifejezésre, hogy Te 50 oldalt fel tudj építeni olyan tartalmakkal, melyek tartalmazzák a 10 dollár alatti kulcsszót! Pontosabban a „cheap Golf balls under $10” kulcsszót.

Láthatod, hogy a kulcsszó tervezőt is használhatod, hogy generálj olyan Niche kulcsszó ötleteket, amire szükséged van

Kezd el beírni a saját választott témáidat. Nézzünk meg egy másik témát. Pl.  „supplies” vagy „artist suplies” kulcsszavakat! Irodai kellékek, építészeti anyagok stb.

Láthatod a kifejezésekben, hogy magára a kellékek „supplies” szóra nem keresnek. Ez elég egyértelmű, hogy miért, de piaci rések (niche) már itt megjelennek az adott szóra. pl. az „artist suplies”!

Vagy ott van az „architect supplies”. Ezek olyan Amazon termékek, amelyeket értékesíthetsz. Nyilván, ha ez a Te szenvedélyes témáid közé tartozik. Én, mint kreatív tervező is, egyértelmű, hogy ezt a témát is felhasználom a globális piacon. Döbbenetes, hogy mennyi termék van, amit értékesíthetsz.

Ezekre a kifejezésekre nagyon nagy a verseny.

Javaslom NE TEDD!

Mindenki ezekre a kulcsszavakra szeretné optimalizálni a saját témáját, az-az a weboldalát, mert sokan keresnek ezekre a kifejezésekre. Naná, hogy ez tud forgalmat generálni annak, aki elől van a Google-ben ezekre a kifejezésekre.

Te, mint kezdő, talán még megkockáztatom, hogy keresőoptimalizáláshoz, weboldal készítéshez sem értő, de pénzt keresni akaró vagy az Interneten rögtön, ezekre a kulcsszavakra csapnál le és ezeket használnád fel a weboldalad tartalmaidban.

Pont ezért van a Niche kutatás, hogy Te is megtaláld az adott témában azt a piaci rést, az-az niche kulcsszavaidat, amivel Te is ott leszel a Google első oldalán. De ehhez nem a magas versenyben lévő kifejezéseket kell majd használnod kezdéskor. Természetesen ezek a niche kulcsszavakra épített termékekre fognak még annyian keresni, hogy profitálni tudj már kb. 3-6 hónap múlva. Te is az amazon Affiliate marketing stratégiáddal. Ezen dolgozunk, dolgozol.

Ha például, ha rákeresel a „kalligrafikus készlet” keresőszóra az amazonon, akkor sok terméket találsz.

Ez mind egy olyan potenciális Niche számodra, amivel és amire profi weboldalt építhetsz.

Természetesen ellenőrizni kell, hogy ezek a piaci rések megfelelnek-e a szabályoknak. pl. 50-150 dollár közötti ár. 4-5 csillagos értékelésű, stb. Olvasd el a korábbi bejegyzésemben, ha még nem tetted. Érdemes! ?

Kezdőknek tökéletes ez a lehetőség, hogy ezáltal megfelelő niche ötleteket generálj, majd ellenőrizd, hogy megfelelnek-e az összes szabálynak. A  listában felsorolt szereplő kifejezések nem mindegyik potenciális, ideális piaci rése a weboldaladnak!

Találni fogsz  pl. „supply shop”  Közepes versennyel. ( 100 és ezer közötti kereséssel). De nem szaladok előre. Hogyan keresd meg azokat a kifejezéseket, ami piaci résed lesz, és előre kerülhetsz vele a Google első oldalára.

Persze emlékszel, csak webshopot építeni már nem elég. TARTALOM kell hozzá!

Következtetés:

Korábbi bejegyzésemben láthattad. Tehát minden olyan webshopot, ami nem tartalmaz, egyedi és profin SEO-zott cikkeket, csak a terméket és leírást, azokat lehagyhatod, mint a huzat, hiszen a Te oldaladon ott lesz az 50-100 oldal cikk, melyek a problémákra, összehasonlításokra, véleményekre alapoz!

Használd a kulcsszótervezőt bátran, hiszen valódi adatokat ad számodra. Nem vakon indulsz neki! Kiváló ötleteket szerezhetsz a saját 5 témádhoz!  Csak beírsz egy szót és rákeresel és máris megvizsgálhatod a listában lévő összes kifejezést, mondatot. A korlát a csillagos ég! Az már a Te döntésed, hogy szánsz-e rá időt?

Niche kutatás és Piackutatás (Szerezz vevőket és célközönséget) YouTube listámban is megnézheted

#7. 3 rész. Niche kutatás profitáló weboldalhoz

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is segíts Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok) hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Digitális Marketing Szakértő.

Ez is érdekes lehet számodra

Hogyan készítsünk profitáló weboldalt tökéletes kulcsszóra

Hogyan készítsünk profitáló weboldalt tökéletes kulcsszóra

Ez talán a legjelentősebb része az amazon affiliate weboldalak készítésének folyamatának. A  tökéletes kulcsszó fontossága. …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük